2023 Vizyonu Belirleme Raporu İnternet Satışları Kaynaklı Rekabet

MEHMET ÜST

Neosinerji Bilgi Teknolojileri Genel Müdür/ Kurucu Ortak

Değerli meslektaşlarım, geçen sayımızda bahsi geçen araştırma raporundaki “İnternet Satışları Kaynaklı Rekabet” konusuna değineceğimi belirtmiştim. O halde devam edelim. Raporun 4.3.4.4. no'lu maddesinde 2000’li yıllardan itibaren artarak devam eden satış kanallarının çeşitlenmesi süreci, son yıllarda ivme kazanmış olup, gelecekte de bu sürecin benzer şekilde devam etmesi beklenmektedir deniliyor.

Devamını oku...

“Sigorta Acenteleri Dünya Uygulamaları Araştırma Ve 2023 Vizyonu Belirleme Raporu” Hakkında

MEHMET ÜST

Neosinerji Bilgi Teknolojileri Genel Müdür/ Kurucu Ortak

Değerli meslektaşlarım, 29 Nisan’da Grand Hyatt İstanbul Oteli’nde yapılan SAİK lansman toplantısının ve Deloitte’a yaptırmış olduğu araştırma raporunun sektörümüz düzeyinde bir kısım eksiklikleri olsa da genel olarak çok beğendiğimi söyleyebilirim. Bildiğim kadarıyla raporun bugüne kadar bir benzeri yapılmamıştı.

Devamını oku...

‘Millennial Kuşağı’ Yakalayabilecek Miyiz?

 MEHMET ÜST

Neosinerji Bilgi Teknolojileri Genel Müdür / Kurucu Ortak 

Sigortacılığın artık Millennial diye adlandırılan kuşağı yakalaması için dijital teknolojileri hızlı bir şekilde devreye sokması gerekiyor.

Devamını oku...

Sigorta Şirketleri Şimdi Dört Yol Ağzında

MEHMET ÜST
Neosinerji Bilgi Teknolojileri Genel Müdür / Kurucu Ortak

Değerli meslektaşlarım, Hepinize mutlu, sağlıklı, huzurlu ve bol kazançlı, barış dolu bir yıl dileyerek yazıma başlamak istiyorum. Sigortacılık endüstrisinin dağıtım kanallarına yönelik stratejilerde, dünyada, özellikle de ABD’de son on yılda yaşanan bazı değişiklikler söz konusu. Araç sigortalarının doğrudan internet üzerinden pazarlanması, özellikle bazı küçük sigorta şirketlerinin yine araç sigortalarında müşterilerine bire bir pazarlamaya yönelmeleri gibi bir dizi değişim yaşanıyor.

Devamını oku...

Dijital Acente?

MEHMET ÜST
Neosinerji Bilgi Teknolojileri Genel Müdür / Kurucu Ortak

Müşteri ile yakın temas müşteriye dokunma, yüz yüze satış her zaman çok önemli oldu. Acenteler artık bu iki kavramı birleştiren teknikler kullanmalı.

Devamını oku...

Acenteler Rekabete Kendini Nasıl Hazırlamalı?

MEHMET ÜST
Neosinerji Bilgi Teknolojileri Genel Müdür / Kurucu Ortak

Değerli Meslektaşlarım, İnternette biraz araştırdığınızda, sigorta sektöründeki rekabet konusunu içeren gerek uluslararası kıyaslamalı gerekse Türkiye’ye özgü onlarca araştırma sonuçları, yazılar ve konferans bildirilerini bulmanız mümkündür

Devamını oku...

Bilgi Güvenliği Standardı

MEHMET ÜST
Neosinerji Bilgi Teknolojileri Genel Müdür / Kurucu Ortak

Bu ayki yazımızda, bilgi güvenliği konusuna biraz değinmek istiyorum. Öncelikle bu hususlarda mevcut kanun ve mevzuatlara kısaca bir göz atalım.

Devamını oku...

I Have A Dream! Onlıne Mobil Acente Hayal Mi?

MEHMET ÜST
NEOSİNERJİ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ GENEL MÜDÜRÜ

Değerli meslektaşlarım,
Geçen sayımızda bilgi güvenliği konusuna dikkat çekmiş ve bu konuda sektörün tüm taraflarının bu konudaki duyarsızlığına vurgu yapmıştım. Umarım bu hususta duyarlılıklar artar.

Devamını oku...

Korsan yazılımla başa çıkma yolu: Şifre yenileme

MEHMET ÜST
Neosinerji Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü

Değerli meslektaşlarım, Öncelikle, henüz çiçeği burnunda yayın hayatına başlayan SİGORTACIM Dergisi’nin çıkmasına vesile olan, emeği geçen herkesi kutluyor ve yayın hayatında başarılar diliyorum. Sektörümüzde çok özgün bir yer alacağına inanıyorum.

Devamını oku...

  sigortacim sayi 28 haziran
 Haziran 2018 / Sayı:28

Yazarlar

  • Jun 05 , 2017

    MUSTAFA NAZLIER

    Sigorta Eksperi

    Tüm sektör aktörleri sigorta eksperlerinden eşit olarak aynı kalitede düzenli hizmeti alabilmelidir. Bunu sağlamanın tek yolu eğitim ve bilginin güvenli olarak istikrarlı biçimde eksperler tarafından tüm paydaşlarına bağımsız ve tarafsız sunulabilmesidir.

  • Jun 02 , 2017

    M. JALE BAYAV

    TÜSAF Yönetim Kurulu Üyesi

    Geçmişteki hatalarımız, geleceğimize yön veren en iyi derslerdir aslında, önemli olan hataları görebilmek ve kabullenebilmek cesareti ve olgunluğu ile kendimizi yenilememizdir.
    Hayatta ya Bey olacaksın ya Paşa, ya Ağa olacaksın ya da Maşa…

  • Jun 02 , 2017

    ADNAN ÇELİK

    Parametre

    Borsa İstanbul'daki şirketlerin toplam piyasa değeri 718 milyar lirayı aştı. Borsa İstanbul'da en yüksek piyasa değerine sahip şirket, 41,1 milyar lira ile Koç Holding olurken, onu Garanti Bankası, Akbank ve İş Bankası izledi.

  • Jun 02 , 2017

    HANİFE KARAMUSTAFAOĞLU

    Eğitim

    Birçok işi halletmeye çalışıp yine de hiçbirini tamamlayamıyorsanız ya da sabah erkenden işe gittiğiniz halde hâlâ verimli çalışamadığınızı düşünüyorsanız bir yerde hata yapıyorsunuz demektir. Amacınız iş hayatında üretkenliğinizi artırmak ise işte uygulamanız gereken 5 madde...
    Üst üste yapılan toplantılar, ardı arkası kesilmeyen mailler ve yapılacak işlerin birikmesi… Gün boyu çalışıyor, öğle tatillerinden feragat ediyor, hatta mesaiye kalıyor fakat yine de bir türlü işlerinizi bitiremiyorsanız, modern çalışma hayatının en büyük sıkıntılarından biri olan “verimsiz çalışma kriziyle” karşı karşıyasınız demektir. Ancak gün içerisinde üretkenliğinizi etkileyen durumları öğrenerek ve gerekli önlemleri alarak daha verimli çalışmanız mümkün. İşte iş hayatında üretkenliğinizi artıracak 5 yöntem:

  • Jun 02 , 2017

    HASAN ALİ GÖZÜKARA

    Otoacente

    Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından bu yıl 17'ncisi düzenlenen "İstanbul Autoshow" kapılarını ziyaretçilere açtı. Bu yıl "Geleceğe Yakından Bakın" sloganıyla gerçekleştirilen fuar 21-30 Nisan tarihlerinde açık kaldı. TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen fuarda, bu sene aralarında daha çok Türkiye'de üretim yapan firmaların bulunduğu otomotiv markaları yeni modellerinin lansmanlarını gerçekleştirdi.
    Bugünün ve geleceğin teknolojilerinin sergilendiği fuara, Alfa Romeo, Aston Martin, Dacia, DFSK, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Jeep, Lexus, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Smart, Ssangyong ve Toyota katıldı. Fuarda, otomotiv markalarının yanı sıra, teknoloji, inovasyon, bilişim, aksesuar ve yan sanayi firmaları, sivil toplum örgütleri ve basın kuruluşları da yer aldı.


tsrsb   dask   sigortacili   sigorta_gov   tsev    sigorta bilgi merkezi    sigorta tahkim komisyonu    guvencehesabi

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: