Sigortacılar için yeni savaş alanı: Müşteri deneyimi
Müşteri deneyiminin tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaşması ve hiper kişiselleştirmenin merkezde yer alması sigortacılar için olağanüstü müşteri deneyimini modern teknolojiyle sunmayı hayati hale getirdi.
Sigorta yazılım çözümleri sağlayıcısı Stelvio Avustralya’nın genel müdürü Yannick Giguère tüketicilerin artık ihtiyaçlarını tam olarak karşılayan hizmet sunanlarla ilişki kurma lüksüne sahip olduklarını ve daha azıyla yetinmeye istekli olmadıkları için müşteri deneyiminin sigortacılar için yeni bir “savaş alanına” dönüştüğünü belirtti.
Doğru teknolojiye sahip olmanın önemli olduğunu ifade eden Giguère, “Benzersiz süreçler için yenilikçi çözümlere yatırım yapmamak sigortacıların rakiplerinden geride kalmasına sebep olabilir” dedi.
Sigorta endüstrisindeki dijital dönüşüm, işletmelerin yalnızca çevrimiçi destek ve dijitalleştirilmiş iş akışı yönetimi aracılığıyla tekliflerini ve müşterilerini genişletmelerine olanak tanıyor.
Müşteri deneyiminin en önemli şey olduğunu kanıtladığını söyleyen Giguère, çevrimiçi destek ve dijitalleştirilmiş iş akışları gibi yönetim teknolojilerinin sunulmasının, sigortacıların daha etkili bir şekilde ölçeklendirme yapmasını ve yeni müşterilere hizmet vermesine olanak tanıdığını belirtti.