Menu

Trafik sigortası bağımlısı acenteler gelecekte zorlanacak

Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas, “Gelecekte trafik sigortasında acente dışı dağıtım kanalları ortaya çıkacak. Trafik sigortası bağımlılığı olan acenteler gelecekte zorlanacak” diye konuştu.

Ergo Türkiye, 2016 yılını değerlendirmek ve 2017 hedeflerini paylaşmak amacıyla 6-9 Ekim tarihleri arasında “Ergo Acenteler Toplantısı” düzenledi. Ergo’nun yıldız acenteleri ve Ergo Türkiye yönetim kadrosunun birlikte katıldığı toplantı ‘HEPERGO’ konseptiyle gerçekleştirdi. Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas toplantıda yaptığı konuşmada “Türkiye’de öncelikli hedefimiz sürdürülebilir karlı büyüyen ve önde gelen sigorta şirketlerinden biri olmak. Acentelerimizin en önemli satış kanalı olduğuna inandığımız için onlarla iş birliğimizi güçlendirmeye devam edeceğiz” dedi. Kokkalas, gelecekte trafik sigortasında acente dışı dağıtım kanallarının ortaya çıkacağını belirterek, “Trafik sigortası bağımlılığı olan acenteler gelecekte zorlanacak” dedi.

“Acenteler için desteklerimiz olacak”

Bölgesel olarak trafik dışında satış için zorlanacak acenteler için farklı destekleri olacağını kaydeden Kokkalas, “Trafik sigortalarında çok temkinli olacağız. Önümüzü görmekte çok zorlanıyoruz. Otorite mutlaka bu soruna bir çıkış yolu bulacaktır” şeklinde konuştu. Kokkalas, konuşmasına şöyle devam etti: “Ergo Grubu’nun ana hedeflerinden biri uluslararası arenada büyümek. Bu stratejiyi doğrultusunda 1 milyar Euro’dan fazla yatırım yapma kararı alan Ergo Grubu için Türkiye önemli bir pazar ve oyuncu olmaya devam ediyor.” Sigorta sektöründe başlayan dijital çağa ayak uydurarak, çağdaş bir poliçe yönetim sistemi kurmak ve daha iyi hizmet sunmayı hedeflediklerine vurgu yapan Kokkalas, “Ergo olarak önümüzdeki dönemde iş ortaklarımıza ve müşterilerimize yoğun bir “dijital deneyim” yaşatacak yeni uygulamalar üzerinde çalışıyoruz. Çalışmalarımız tamamlandığında iş ortaklarımıza, hem mevcut müşterilerine yeni ürün ve hizmetleri önerebilecekleri hem de potansiyel müşterilere ulaşabilmelerini sağlayacak fonksiyon ve özellikleri sunacağız. Ergo Türkiye olarak yeni teknolojileri kullanarak hizmet kalitemizi yükseltirken, müşterilerimizin gereksinimlerine hızlı cevap verip, süreç yönetiminde de maliyet verimliliği sağlamak için çalışıyoruz” dedi.

Türe: İstikrarı koruduk büyümemizi sürdürdük

Ergo Türkiye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe ise konuşmasında, 2015 yılındaki istikrarlı büyümeye, ekonomik dalgalanmaların yaşanmasına rağmen 2016 yılında da devam ettiklerini söyledi. Market karlılık ve büyüme oranlarıyla ilgili bilgi veren Türe, trafik hariç branşlar toplamında pazarın üzerinde büyüdüklerini, trafik branşının da Ergo bünyesindeki payının yüzde 25 mertebesinde olduğunu belirtti. Gerek tarife, gerek komisyon gelirlerine yönelik iş ortaklarının yanında olduklarını söyleyen Türe, son çeyrekte yapacakları yenilikler ile ilgili de iş ortaklarını bilgilendirdi. Konuşmasında iş ortaklarının üretim ve performans bilgilerine online ulaşmalarını sağlayan iMonitör uygulamasından bahseden Türe: “iMonitör, iş ortaklarımızın prim üretim, hedef gerçekleştirme, yenilemesi gelen poliçe adetleri, hasar prim oranı gibi üretim ve kârlılık kalemlerini doğrudan ilgilendiren bilgilerine anlık olarak ulaşmasını sağlıyor. Ergo sisteminde kesilen her poliçe anlık olarak sisteme aktarılıyor ve bu sayede iş ortaklarımızın üretimi ve hedef gerçekleşme oranları takip edilebiliyor” dedi. Yıllardır Ergo olarak yürüttükleri “ERGO’nun Yıldızları” isimli sadakat programından bahseden Türe, “2016’da programımızın kriterlerini sadeleştirdik ve şeffaflaştırdık.
İş ortaklarımız artık iMonitör uygulamasından hangi şartlarda ‘yıldız’ olabileceğini ya da ‘yıldız’ olup olamadığını görebiliyor. Her acentenin uygulama üzerinde bir skor puanı var. Bu alanın önemli olduğunu düşünüyor ve yatırıma devam ediyoruz. Acentelerimizin yıldız olduktan sonraki sahip olacağı menfaatleri de farklılaştırdık. Yurtdışı seyahatlerinden check-up hizmetlerine, havaalanı transferlerinden hediye çeklerine kadar birçok alternatif getirdik ve 12 ay boyunca bunlardan yararlanmalarını sağlayacak bir platform yarattık. Aldığımız geri beslemelerde acentelerimizin bu programdan oldukça memnun olduklarını gözlemliyoruz” şeklinde konuştu.

“Kampanyalara devam edeceğiz”

Sigorta satın alma alışkanlıkları, müşteri memnuniyeti, tavsiye etme oranı gibi geniş bir çerçeveyi kapsayan Marka Bilinirliği Araştırması sonuçlarına göre ilk 5 marka arasında yer almaktan mutluluk duyduklarını belirten Türe, marka bilinirliğinin ileriki dönemde müşteriler nezdinde iş ortakları lehine ayırt edici bir konu olduğunu ve dolayısıyla Ergo Sigorta’nın marka değerini daha üst seviyelere çıkarmak için 2017 yılı içerisinde de çalışmaya ve kampanyalar gerçekleştirmeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.

OTİZMLİ ÇOCUKLARLA RİTİM ATÖLYESİ

Ergo, iş ortaklarıyla birlikte 2016 yılı Acenteler Toplantısı kapsamında sosyal sorumluluk etkinliğine de imza attı. “Yaşam Akademi Derneği” işbirliğiyle organize edilen etkinlikte zihinsel engelli çocukları sanatsal aktivitelerle buluşturarak hayata kazandırma amaçlandı. Toplantıya katılan Ergo ekibi ve acenteler, “Otizmli Çocuklarla Ritim Atölyesi” etkinliğiyle bir araya gelerek farklı perküsyon enstrümanları ile ekip olarak birlikte uyum içerisinde üretmenin deneyimini yaşadı.


tsrsb   dask   sigortacili   sigorta_gov   tsev    sigorta bilgi merkezi    sigorta tahkim komisyonu    guvencehesabi

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: