Sektörden Haberler
Yarın Çok Geç Olabilir! Dijital Dönüşüme Hazır Mısınız?
Dünyada tüketim trendleri değişiyor. Bu trendlerin başında gelen elektronik ticaret kullanan tüketici sayısı da her geçen gün artıyor. Türkiye’de her ne kadar e-ticaret üzerinden sigorta satışının pazar payı çok küçük olsa da gelecek için acenteler açısından kötü sinyaller geliyor. Bu durum karşısında da acentelerin bugünden kendilerini dijital dönüşüme hazırlaması ve gerekli altyapı çalışmalarına başlaması gerekiyor.
Acentelerin Emeği Eksiksiz Verilmeli
HDI SİGORTA GENEL MÜDÜRÜ CEYHAN HANCIOĞLU:
Komisyonların düşürülmesini doğru bulmadığını söyleyen HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu “Sigorta şirketleri, acentelere emeğinin karşılığını eksiksiz olarak vermeli” dedi.
Acenteler ‘Chatbot’ İle Online Şube Açabilecek
Acenteler artık ChatBOT teknolojisini kullanarak dijitalde haksız rekabete karşı mücadele edebilecek.
Türk Nippon’dan sağlıkta tamamlayıcı ürün
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Baturalp Pamukçu, yeni Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünleri ile yılda bir kereye mahsus olmak üzere ücretsiz diş muayenesi, diyetisyen hizmeti ve psikolojik danışmanlık sunduklarını söyledi.
NN Hayat ve Emeklilik yol haritası belirledi
Yaptığı araştırma sayesinde Türkiye’de çalışanların ve işverenlerin önceliklerini ve eğilimlerini analiz eden NN Hayat ve Emeklilik, bu doğrultuda yol haritası belirledi.
Groupama’dan ‘HİSS’ ile ‘farksız’ sağlık hizmeti
Groupama’nın Herkes İçin Sağlık Sigortası ile SGK’lılar anlaşmalı özel hastanelerde fark ödemiyor. SGK’lılar HİSS planları ile ücretsiz check-up hizmeti ve acil durumlarda ücretsiz ambulans hizmetinden faydalanabiliyor.
HDI Sigorta teklifi Facebook’tan veriyor, poliçeyi acente kesiyor
HDI Sigorta Facebook’tan sigorta teklifi verecek. Yeni uygulamayla aynı zamanda teknolojiyi acentenin ayağına getiren HDI, teklif alma sonrası sigortalıyı poliçe kesimi için acentelerine yönlendirecek.
‘Butik hizmetimizi acente kanalımızla yayacağız’
Fibaemeklilik Genel Müdürü Ömer Mert “Sektördeki gelişmeleri yakından takip ederek verdiğimiz butik hizmeti acentelerimiz kanalıyla müşterilerimize yakınlaştıracağız” dedi.
Acentelerin Gelirlerini Artırmaya Gayret Ediyoruz
ALLİANZ SİGORTA GENEL MÜDÜRÜ ARİF AYTEKİN
Allianz Sigorta Genel Müdürü Arif Aytekin, “Acenteler, sigorta şirketlerinin görünen yüzüdür. Acentelerimizin şirketimiz için önemi tartışılmaz bir noktada. Kampanya, ödül, ek komisyon ve rapel gibi uygulamalarla acentelerin gelirlerini artırmaya gayret ediyoruz” dedi.
‘Otomatik katılım’da öncelik güven
NN Hayat ve Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Alper Erdinç Nielsen ile yürüttükleri otomatik katılım araştırmasında öne çıkan temel faktörün güven olduğunu söyledi.
More Articles...
- ‘Her acenteyi kendi ölçeğinde ödüllendirmeyi amaçlıyoruz’
- Sompo Japan Sigorta müşteri deneyiminde çıtayı yükseltti
- Kara Kartal, Sompo Japan güvencesinde
- Trafik sigortası bağımlısı acenteler gelecekte zorlanacak
- Acenteler STK’ları ile hareket etmeli
- Bu kasko dondurulabiliyor!
- ‘Zorunlu poliçelerin takibi yapılmalı’
- ‘Dijital satış dönemini acentelerimizle birlikte yaşayacağız’
- Acenteler Yaptığı İşe Çok Önem Vermeli
- Önceliğimiz Temsil Yeterliliği, Sonra Üretim