Menu

Groupama’dan ‘HİSS’ ile ‘farksız’ sağlık hizmeti

Groupama’nın Herkes İçin Sağlık Sigortası ile SGK’lılar anlaşmalı özel hastanelerde fark ödemiyor. SGK’lılar HİSS planları ile ücretsiz check-up hizmeti ve acil durumlarda ücretsiz ambulans hizmetinden faydalanabiliyor.

Groupama, yeni tamamlayıcı sağlık sigortası “Herkes için Sağlık Sigortası (HİSS)” ile SGK’lıların sağlığını güvence altına alıyor. Yaşanabilecek sağlık sorunları için pratik ve hesaplı bir çözüm olan HİSS, SGK’lıları anlaşmalı özel hastanelerde fark ödeme derdinden kurtarıyor. Ayrıca HİSS, sigortalıya doktor ve kurum seçme imkanı tanırken, prosedürsüz tedavi olanağı ile kaliteli ve ayrıcalıklı bir hizmet sunuyor.

Yüzde 5 aile indirimi

Groupama’nın HİSS ürünü, yaş değerlendirmesi yapılmadan, üç yıl kesintisiz sigortalı olunması koşuluyla ve üç yıl üst üste H/P oranın yüzde 80’in altında olmaması durumunda ömür boyu yenileme garantisi veriyor. Aileler HİSS ile güvence altında 0-60 yaş arası SGK kapsamındaki tüm bireylerin yararlanabileceği HİSS ile ayrıca 0-18 yaş arası çocuklar da sürprimsiz tek başlarına sigortalanabiliyor. Groupama’nın tamamlayıcı sağlık sigortası, sigortalının yanı sıra ailesinin de sağlığını güvence altına alarak, yüzde 5 aile indirimi ile aile bireylerinin de sağlığını avantajlı bir seçenekle koruyor.

ZENGİN ASİSTANS HİZMETİ

HİSS, yatarak tedavi ve yatarak tedavi+ayakta tedavi olmak üzere ihtiyaca göre farklı plan alternatifleri sunuyor. Yatarak tedavi teminatı; küçük müdahale, ameliyat, ameliyat sonrası fizik tedavi, oda, yemek ve refakatçi giderleri, hastane yatış, yoğun bakım, kemoterapi, radyoterapi, diyaliz ve ambulans hizmetini katılım payı ödemeden limitsiz olarak karşılıyor. Ayakta tedavi teminatı kapsamında ise radyoloji, doktor muayene, laboratuar hizmetleri, fizik tedavi, ileri tanı yöntemleri, diş paketi ve ambulans hizmet bedelleri arasında poliçe dönemi içerisinde katılım payı ödemeden maksimum 10 kez kullanım sağlıyor. HİSS, kapsamlı teminatlara ek olarak, 7/24 zengin asistans hizmeti sunuyor. Asistans hizmeti kapsamında sigortalı, tıbbi bilgi ve danışmanlık, acil ilaç gönderilmesi, tedavi sonrası eve dönüş ve konaklama hizmetlerinden yararlanabiliyor. SGK’lılar HİSS planları ile ayrıca ücretsiz check-up hizmetinden, acil durumlarda da ücretsiz ambulans hizmetinden faydalanabiliyor.

SERVİS KALİTESİYLE ÖNE ÇIKTIK

Groupama Sigorta Pazarlama Müdürü Nilay Gür, HİSS ürününde poliçenin satın alma aşamalarından sağlık provizyon hizmetlerine kadar olan süreçte sigortalılara sağlanan servis kalitesiyle öne çıktıklarını belirtti. HİSS ürününün aynı zamanda sigortalıların ihtiyaçlarına uygun ve yeterli içerikte olması açısından yüksek bir rekabet avantajına sahip olduğunu kaydeden Gür, “Hem yatarak tedavilere hem de ayakta tedavilere yönelik teminatlarımız ile uygun bütçelerle sunduğumuz ürünlerimiz bulunuyor. Ayrıca müşterilerimize ayakta tedavi için bekleme süresi şartı koymadık. 10 adet ayakta tedavi limiti ile sene içerisinde doktor, tanı–teşhis ve laboratuar işlemleri için yeterli sayıda imkan sunuyoruz” dedi.
Groupama’nın anlaşmalı hastane hizmet ağını her gün geliştirerek, nitelikli sağlık kurumu anlaşmalarını artırmaya özen gösterdiklerini belirten Gür, “Ayrıca poliçelerimizde yıl içerisinde ücretsiz olarak sunduğumuz ‘check-up ve ambulans’ hizmetlerimiz bulunuyor. Oldukça beğeni gören tamamlayıcı sağlık sigortası ürünümüz ile aileler için de ayrı indirimler sunuyor, özellikle ebeveyn şartı aramadan çocukların sigortalanmasını sağlayarak ailelere uygun çözümler sunuyoruz” diye konuştu.

OPEL İLE AVANTAJ YARATAN İŞBİRLİĞİ

Opel ve Groupama kasko sigortasında işbirliğine gitti. Opel ve Chevrolet Müşteri İlişkileri ve Satış sonrası Hizmetler Müdürü Alpagut Girgin konu hakkında şunları söyledi: “Müşterilerimizin memnuniyetini ve güvencesini uzun yıllar korumak ve sorunsuz kilometreler sunmak Opel Satış sonrası ekibi olarak en büyük hedefimiz. Böyle iddialı bir hedefi gerçekleştirmek için pazarın en güçlü oyuncularından olan Groupama Sigorta’yı da yanımıza almaktan mutluluk duyuyoruz. Opel Kasko ile öncelikli hedefimiz müşterilerin hasar sonrasında, Opel’in güvenlik ve kalite standartlarına uygun olarak onarılmış ve ilk günkü sağlamlığına kavuşturulmuş otomobiller ile seyahat etmelerini sağlamak.” Kaporta onarımlarında orijinal parça kullanımının önemini vurgulayan Girgin, orijinal parça kullanımı ve yetkili servis kalitesinin, Opel sahiplerine uzun yıllar süren sorunsuz bir araç deneyimi sunduğunu belirtti. Aynı zamanda Opel Kasko sahibi müşterilerin müşteri memnuniyeti oranlarının da çok yüksek olduğunun altını çizdi. Büyük avantaj sunuyor Opel Kasko sahipleri; tüm onarımlarının, eğitimli teknisyenler tarafından orijinal parça kullanılarak Opel yetkili servislerinde yapılması, Opel’in sağladığı garantilerin devam etmesi ve aracın 2. el değerini koruması gibi konularda büyük avantaj sahibi. 2016 yılında toplamda 20.000 adet Opel
Kasko poliçesini hedeflediklerini belirten Girgin, “2013 yılında yüzde 22 olan Opel Kasko poliçesi üretim oranı 2016 yılında yüzde 48’e ulaşmıştır ve 2017 hedefimiz Groupama iş birliği ile beraber yüzde 65 penetrasyon oranına ulaşmak” dedi.


tsrsb   dask   sigortacili   sigorta_gov   tsev    sigorta bilgi merkezi    sigorta tahkim komisyonu    guvencehesabi

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: